Nationellt möte om sjukhusfysik inställt - ny tid & plats!

Efter sommaren var vi redo att släppa anmälningssidan för mötet i november men med ökad smittspridning och förlängda resestopp i en del regioner såg vi ingen möjlighet att få in ett anmälningsunderlag innan deadline. I samråd med styrelserna såg vi det svårt att planera för mötet i den form vi önskar och med tillräckligt många deltagare. Tyvärr har vi därmed tvingats avboka mötet på Tylösand i år.

Årsmöten för Svensk Förening för Radiofysik och Svenska Sjukhusfysikerförbundet kommer att hållas digitalt i slutet av året. Separata kallelser kommer för dessa.

MEN

Med samma fina tema för mötet, "Utbildning och kompetens", och de medflyttade kurserna (VCT och protonterapi) vill vi härmed annonsera för nytt datum och ny plats. Boka detta i era kalendrar och håll uppsikt efter uppdaterad information via hemsidan!

Välkomna till Nationellt möte om sjukhusfysik 2022, 16-18 mars, och CPD-/ST-kurser 15-16 mars på Hotell Södra Berget i Sundsvall